Zasílání Českou poštou
Vážení zákazníci
Vámi objednané modely budeme posílat zasilatelskou firmou Česká Pošta a.s . Pokud chcete balíček doručit přímo na vámi uvedenou adresu, zvolte prosím variantu "Balík na ruky" Varianta "Balík na poštu" je určená pouze pro případ , že si nepřejete poslat balíček na vaši adresu a chcete jej vyzvednout na poště. V takovém případě eshop automaticky vyplňuje jako dodací adresu nejbližší pošty. Pokud tedy chcete poslat balíček na vaši adresu , nevybírejte variantu Balík na poštu. Firma vás v případě služby "Balík do ruky" bude kontaktovat na vámi uvedené tel. číslo, nebo mail Pro variantu "Balík na poštu" vám stardantní cestou přijde lístek jako upozornění k vyzvednutí na vaší poště. Pokud si přejete poslat balíček na dobírku , zvolte prosím přesně tuto variantu platby. Platba při osobním převzetí znamená , že si chcete objednávku vyzvednout u nás na provozovně. Posíláme i na Slovensko. Cena poštovného při odeslání na Slovensko je 230kč. Cena bude upravena při zpracování objednávky Při nákupu nad 3000kč je pak poštovné ZDARMA.
Dále si vás dovolujeme informovat, že pokud bude zásilka do 0,5 kg a vejde se do krabičky 50x35x5 cm (splňuje parametry dopisu) bude vám účtováno poštovné 80kč za balíček při platbě na účet - tato částka bude zohledněna při balení. Pokud ale vyberete variantu Balík na poštu , nejde zásilka poslat jako dopis a cenu tedy upravit nemůžeme.
Přejeme hodně spokojenosti při nákupech na našem eshopu
Platba a doprava
Doprava a platba
Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet, budeme Vás o tom neprodleně informovat.
1. Způsob dopravy:
Prostřednictvím České pošty.
- O odeslání informujeme mailem a pokud to typ balíku umožňuje zadáváme i SMS avízo (služba vám pošle SMS, že zásilka dorazila na vaši poštu a bude vám doručena).
- V případě neobdržení zásilky nás prosím kontaktujte mailem
Cena poštovného je odvislá od ceny a velikosti zásilky.
Zásilky do České republiky:
Při nákupu v celkové hodnotě nad 3000kč je poštovné zdarma.
- platba předem Balík na Poštu 90kč , Balík do ruky 130kč (u objednávek, které se vejdou do krabičky o výšce 5cm a je tak možné je poslat jako dopis je poštovné 70kč. Poštovné upravíme při zpracování objednávky) U volby Balík na Poštu bohužel Česká Pošta neumožnuje takto upravit cenu poštovného. Proto pokud zvolíte Balík na Poštu bude cena 90kč.
- dobírka - 40 Kč
Zásilky na Slovensko:
2. Způsob platby:
- Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
- Bankovním převodem na náš účet.
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.
3. Převzetí zboží
Osobní:
Po předchozí domluvě můžeme zboží předat osobně v Mladé Boleslavi a okolí. Nemáme "kamennou prodejnu", proto je osobní převzetí možné pouze po předchozí domluvě.
Od dopravce (Česká pošta):
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
- v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
- každopádně doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. číslech 724 289 719. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!
4. Problémy s doručením
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.
- na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
- ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému České pošty
- pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky.